
Eiropas Sociālā fonda projekts “Atbalsts
priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai ” – PuMPuRS (projekts
Nr.8.3.4.0/16/I/001).
2021./22.m.g.
1.semestrī Viļānu vidusskolā atbalstu priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas
samazināšanai saņēma 27 2.-8.klašu izglītojamie, 2.semestrī – 27 . Konsultācijas tika sniegtas
šādos mācību priekšmetos : matemātika, latviešu valoda, bioloģija,
dabaszinības, ģeogrāfija, krievu valoda , latviešu valoda un literatūra,
ķīmija. Individuālās nodarbības daudziem skolēniem ļāva uzlabot sekmes
atbilstoši attiecīgā mācību priekšmeta sasniedzamajam rezultātam, novērsa
nesekmības risku, motivēja mācību darbam. Projekta darbā bija iesaistīts 21
pedagogs.
2022./23.mg.
1.semestrī Viļānu vidusskolā atbalstu saņēma
19 1.-9.klašu skolēni, bet
2.semestrī 20 skolēni. Projekta darbā iesaistīti 12 pedagogi. Šinī mācību gadā
uzsvars tika likts uz galvenajiem mācību priekšmetiem, kuros skolēniem jākārto
eksāmeni – tas ir uz valodām (latviešu valoda, literatūra, angļu valoda) un
matemātiku.
2019./2020. m.g. Viļānu
vidusskolā 1.semestrī atbalstu saņēma 23 skolēns, savukārt 2. semestrī 45 skolēni. Galvenokārt atbalst tika sniegts
šādos mācību priekšmetos: matemātika, latviešu valoda, angļu valoda, krievu
valoda, bioloģija un dabaszinības. Īpaši skolēnus un viņu vecākus uzrunāja
projekta atbalsts – logopēda nodarbības.
2020.gada
pavasarī mācoties attālināti skolēni saņēma atbalstu –individuālas konsultācijas
attālināti, izmantojot Zoom, uzdevumi.lv, e-klases starpniecību un WhatsApp saziņu.
Pateicoties
projekta atbalstam individuālo nodarbību laikā pedagogi paaugstina skolēnu
motivāciju turpināt izglītību un veicināt viņu aktīvu līdzdalību ikdienas
dzīvē. Pedagogi organizē nodarbības balstoties
uz skolēnu individuālajām vajadzībām, un ar katru semestri skolēnu un
vecāku interese par šāda veida atbalstu pieaug.
Informācija par projektu - www.pumpurs.lv
Saite uz ESF projekta Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai. Projekts Nr. 8.3.4.0/16/I/001 (PuMPuRS) oficiālo mājas lapu www.pumpurs.lvKatram projektā “PuMPuRS” iesaistītajam skolēnam projekta koordinators skolā semestra sākumā izveido individuālo atbalsta plānu, kurā izvērtē mācību pārtraukšanas riskus un paredz nepieciešamos pasākumus šo risku mazināšanai.
Ir pozitīva tendence: skolēniem uzlabojas mācību sasniegumi mācību priekšmetos. Pateicoties projektam, ka atzīmē vairāki skolēni un pedagogi, skolēniem uzlabojas saskarsmes prasmes, attiecības ar pedagogiem un klasesbiedriem.
Supervīzijā piedalījās 9 pedagogi, kuri pilnveidoja savas zināšanas par supervīzju, analizēja savu darbību projektā, dalījās pieredzē, kā arī uzdeva jautājumus, par to, kas apgrūtina projekta īstenošanu.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru