2018. gada 17.
maijā notika 5.-8.klašu skolēnu dabaszinības
minikonference “Skolēni eksperimentē”,
ar mērķi veicināt skolēnu aktīvu vides izzināšanu, praktiski veicot
eksperimentu vai pētījumu un aktivizēt un
popularizēt pētniecisko darbību.
Minikonferenci organizēja un vadīja Dabas klases
bioloģijas skolotāji Z. Litvinova un Ļ. Špundzāne.
Nr.
|
Skolēnu
Uzvārds, vārds
|
Klase
|
Pētnieciskā
darba nosaukums
|
Skolotāja
|
1.
|
Ksenija
Jakušonoka
|
5.c
|
Gaismas
ietekme uz pelējuma veidošanu
|
Z.Litvinova
|
2.
|
Jekaterina
Lebedeva
|
5.c
|
Pelējuma
veidošana uz dažādiem maizes veidiem
|
Z.Litvinova
|
3.
|
Violeta
Šarigina
|
5.c
|
Pelējuma
veidošana uz dažādiem pārtikas produktiem
|
Z.Litvinova
|
4.
|
Olesja
Fjodorova
|
6.a
|
Kultūraugu
sēklu dīgtspēja
|
Ļ. Špundzāne
|
5.
|
Oskars Broks
|
6.a
|
Temperatūras
ietekmē uz kviešu sēklu dīgtspēju
|
Ļ. Špundzāne
|
6.
|
Nika
Tihomirova
|
7.a
|
Auga elpošana
|
Ļ. Špundzāne
|
7.
|
Andrejs
Rusakovs
|
7.a
|
Augu barošanas
process jeb fotosintēze
|
Ļ. Špundzāne
|
8.
|
Laura Svikša
|
7.a
|
Kā notiek
ūdens iztvaikošana no augiem?
|
Ļ. Špundzāne
|
9.
|
Adriāna Tumāne
|
7.a
|
Dārza pupu
iestādes dziļums
|
Ļ. Špundzāne
|
10.
|
Darja
Čistjakova
Liāna Cvetkova
|
7.c
|
Augu
veģetatīvā pavairošana
|
Z.Litvinova
|
11.
|
Vadims
Cvetkovs
|
8.b
|
Akvārija zivju
ārējās pazīmes un pielāgojumi videi.
|
Z.Litvinova
|
12.
|
Sofija
Jegorova
Sofija
Zavjalova
Viktorija
Mosina
|
8.c
|
Putnu
novērošana ziemā
|
Z.Litvinova
|
Minikonference norisinājās zinātniskas konferences
veidā, kurā tās dalībnieki prezentēja, iepazīstināja klātesošos ar savu
pētījumu vai eksperimentu, un atbildēja uz žūrijas un klātesošo jautājumiem.
Uzstāšanās laiks bija 5 (piecas) minūtes, neskaitot atbildes uz žūrijas jautājumiem.
Vērtēšanas
komisijā piedalījās: N. Guda
- direktora vietniece izglītības jomā, M.
Diča - ģeogrāfijas un ķīmijas skolotāja, J. Golovņova - 11.klases skolniece, K.
Volkova - 11.klases skolniece.
Dabaszinības minikonference “Skolēni eksperimentē” Viļānu
vidusskolā notika pirmo reizi un izraisīja lielu interesi starp skolēniem - tas
ir sākums nopietniem zinātniski pētnieciskiem darbiem nākotnē.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru